انواع ارور های سایت+نحوه رفع آنها

ارور های سایت یکی از مشکلاتیست که ممکن است برای سایت شما بوجود آمده و فروشگاه یا کسب و کار شما را مختل کند, در این مقاله به برسی انواع خطاهای سایت میپردازیم و نحوه برطرف کردن آنها را می آموزیم تا در مواجه با آنها راه حل مناسبی داشته باشید.
استفاده از سیستم مدیریت محتوا برای ساخت و طراحی وبسایت ضروریست تا با استفاده از آن بتوان امکاناتی فراهم کرد.در این مقاله به برسی انواع سیستم های مدیریت محتوا میپردازیم تا شما بهترین و مناسبترین انتخاب را داشته و به موفقیت کسب و کار خود بیافزایید.
انتخاب نام دامنه مناسب دغدغه بیشتر صاحبان کسب و کارهاییست که میخواهند در دنیای آنلاین ظاهر شوند,در این مقاله به راهنمای انتخاب نام دامنه و نکات مربوط به آن میپردازیم تا با داشتن انتخابی مناسب,برندسازی خود را بهبود بخشیده و باعث موفقیت سایت خود شوید.
پلاگین یا افزونه وردپرس ابزارهایی اند که برخی امکانات و ویژگی ها را به سایتتان اضافه میکنند برخی از آنها رایگان بوده و برخی شامل هزینه اند و معمولا بدون آنها به سختی میتوان سایت را توسعه داد و بهبود بخشید,در این مقاله به معرفی پرکاربردترین افزونه های وردپرس میپردازیم که با استفاده از آنها سایتی حرفه ای داشته باشید.
تفاوت هاست و سرور در چیست؟هاست بهتر است یا سرور؟هاست برای سایت من مناسبتر است یا سرور؟سرور همان هاست است؟ اینها سوالاتیست که ممکن است بدنبال پاسخی برایشان هستید تا یک انتخاب مناسب داشته و به عوامل موفقیت سایت بیفزایند,پس تا اخر این مقاله در وب۸۱ همراه ما باشید.
انتخاب هاست مناسب یکی از مراحل طراحی سایت و یکی از عوامل موفقیت سایت بوده است که در این مقاله به بیان توضیحات انواع هاست و برسی تخصصی و نیز تفاوت هر کدام خواهیم پرداخت تا شما مدیران کسب و کار ها بهترین تصمیم را برای وبسایتتان داشته باشید.